Carbon Poker Cash Outs

  • Thread starter Thread starter mange1234
  • Start date Start date
I had requested a cash out with Carbon and it took over three months to receive my funds. I had originally requested a check as this is the only available US withdrawal option available. Finally after 14 weeks I was sent a private message asking if I would consider a withdrawal through Western Union. I opted to try this option as they said it was much quicker and finally got my money a week later. I offered this information to other players on the site to see if they could request the same and they were turned down. The site stated that a check was the only available method. From what I am hearing and experienced, 3 to 4 months is the time table to expect.
 
missjacki said:
I just got this email from carbon. does this sound legit? Should I do it? It basically says I am eligible to do my withdrawl via a "peer to peer" transfer, and if I click the link it takes me to a "live help" box. I didn't go any further...wanted to check it out first. What does that mean, peer to peer transfer?

means something like money order or money gram.
some people send it to you with tracking number.😀
 
missjacki said:
I just got this email from carbon. does this sound legit? Should I do it? It basically says I am eligible to do my withdrawl via a "peer to peer" transfer, and if I click the link it takes me to a "live help" box. I didn't go any further...wanted to check it out first. What does that mean, peer to peer transfer?

It is legit I received the email several month ago. I had my money the next day thru moneygram after excepting the option. I think they will only offer it for just a couple of days thou.
 
Guys, i need an advice, this is the second time that Carbon offers me an option to change my withdrawal to bankwire, so they can "try" to send my funds in the next batch...I'v been waiting over 100 freaking days for my money to be sent out to Skrill but still nothing :/ So i fear of getting the same timeframe with this change :/ What to do, any thoughts?
 
sportsbook poker seems to take at least 8 weeks to mail a check as well .
 
skaterick said:
sportsbook poker seems to take at least 8 weeks to mail a check as well .


I'm not 100%, but I believe they are owned by the same company.
 
since not paying me for 16 weeks now, mocking seems like a nice way to upgrade their "service"
Dear Marko,
Thank you for contacting us.
We are always here to help you. Please feel free to reply to this e-mail if you have any additional questions in relation to this or any other matter. Your reference ID for this e-mail is xxxx; please quote this number in any further communication on this subject.
Kind regards,
George Collins


As you see, this guy sent me an empty email, since theres nothing between usual pattern.
They cannot sent out MY money to my skrill account for 16 weeks now and other poker sites needs 2-3 days to do so (a couple of those needs under 24h)
Call me crazy but honestly, this is an offense, they actually make fun of me, mocking at my face

They lie, they do not pay in timely manner, and they don't respect their players and there's no reasons for me to stay there
 
Last edited by a moderator:
My last cashout from Sportsbook bounced but my bank made 30 bucks for the transaction. I contacted Sportsbook and was told i couldnt send them the check back because they didnt have a physical address. But thats par for online poker not always but most of the time i find crap like this happening to me-- if it isnt one thing its another-- i posted this once before and had somebody called me a liar so leave this alone TROLLS it doesnt matter what you think.
 
I'm in the wait list now too, I ordered a withdraw via skrill last Saturday Sep 5th. Any information I post here too.
 
Still NOT Paid

It's been over 13 weeks for me now, hoping I get my $ soon and I will never deal with Merge again.
 
Waiting

🙁 - I am waiting on a withdraw from June. Their Customer Service has been up front with me and let me know that I am in line like everyone else. Cashouts were very fast before so this is a bit of a bummer. I left myself about $50 at the site and now I have enough to make another good withdrawal so after this one goes through I am afraid I will be waiting again.
I don't mind the waiting so much, I just wish they could give us better estimates so that we could plan appropriately.
I will post something when I get my email and check.
 
No good... that's what I got!

We apologize for the inconvenience but we are no longer able to provide Skrill as a Withdrawal Solution. Due to reasons out of our control, Skrill will no longer be used as a payment option to process Withdrawals. Therefore, we have canceled your pending Skrill WD and funds have been returned to your account. Please fill out the Bank wire instructions online and request a new Withdrawal via Bank wire. We will be sure to prioritize your Withdrawal once the verification process has been completed.
 
coloradosc said:
No good... that's what I got!

We apologize for the inconvenience but we are no longer able to provide Skrill as a Withdrawal Solution. Due to reasons out of our control, Skrill will no longer be used as a payment option to process Withdrawals. Therefore, we have canceled your pending Skrill WD and funds have been returned to your account. Please fill out the Bank wire instructions online and request a new Withdrawal via Bank wire. We will be sure to prioritize your Withdrawal once the verification process has been completed.

Got the same email from those jerks, after 4 months of waiting LMAO
 
coloradosc said:
No good... that's what I got!

We apologize for the inconvenience but we are no longer able to provide Skrill as a Withdrawal Solution. Due to reasons out of our control, Skrill will no longer be used as a payment option to process Withdrawals. Therefore, we have canceled your pending Skrill WD and funds have been returned to your account. Please fill out the Bank wire instructions online and request a new Withdrawal via Bank wire. We will be sure to prioritize your Withdrawal once the verification process has been completed.
I just received the same message as well after almost 4 months waiting for my Skrill Withdrawal. 😡
 
Hey guys, it's about bankwire method.
How long they need from "in progress" to "processed"?
I wait too long guys, I'm very impatient...
So if you guys know something about this time frame please let me know
 
After skrill withdrawal cancelation, i requested a bankwire withdrawal on 9/12 and got my funds in my bank account on 9/16.
I suggest everyone to do the same...
 
sryImPro said:
After skrill withdrawal cancelation, i requested a bankwire withdrawal on 9/12 and got my funds in my bank account on 9/16.
I suggest everyone to do the same...

$500 needed, I only have $452, need to play with the tickets that i got to reach the bank wire minimum limit
 
couldn't find where else to post this had a withdrawal from carbon since may 5th check finally came Monday so little more than 4 months but at least I got it lol they gave me 5 bucks for being patient !!:joyman:
 
coloradosc said:
$500 needed, I only have $452, need to play with the tickets that i got to reach the bank wire minimum limit

Wrong man, i thought the same thing and that's why i put my bankroll on risk... They actually told me that it doesn't apply to us, players who got their transactions on skrill canceled. Let them know that your transaction was canceled and they will offer you to complete your bank wire transfer on their end...let me know what happened and gl
 
I just got a check from Carbon. It took four months from when I made the withdrawal, and while that may seem like a long time, it pales in comparison to the other shit online players have had to deal with ie Port Authority and Black Friday. I'm willing to wait that long for a check as long as I know it's going to take that long. Impatience is not a virtue. That said, I wish Cardschat would start having tournaments at Carbon again.
 
sryImPro said:
Wrong man, i thought the same thing and that's why i put my bankroll on risk... They actually told me that it doesn't apply to us, players who got their transactions on skrill canceled. Let them know that your transaction was canceled and they will offer you to complete your bank wire transfer on their end...let me know what happened and gl

How did you get the option to withdraw with less? The system blocks my request saying I don't have the minimium ($500).
 
we need some 2015 input on carbon (us players)

I'm messing around with the idea of starting a second bank roll on carbon. So any recentish 2015 cash happily ever after stories or horror stories would be appreciated
 
coloradosc said:
How did you get the option to withdraw with less? The system blocks my request saying I don't have the minimium ($500).

alexinc89 said:
I'm messing around with the idea of starting a second bank roll on carbon. So any recentish 2015 cash happily ever after stories or horror stories would be appreciated

sryImPro said:
Wrong man, i thought the same thing and that's why i put my bankroll on risk... They actually told me that it doesn't apply to us, players who got their transactions on skrill canceled. Let them know that your transaction was canceled and they will offer you to complete your bank wire transfer on their end...let me know what happened and gl

Nevermind, I asked today for the option to withdraw with bank wire with less then $500, since my skrill 's withdraw was cancelled.

They sent me back this e-mail, and unbelievable, the money is already in my skrill account.

"In regards your recent account inquiry, we would like to inform you that we have initiated a manual withdrawal for $450.10 that will be send out via Skrill to your account as a one time exception, moving forward we will only be able to process bank wires withdrawals for $500 minimum.

We're sorry for any inconvenience caused, we will inform you once your pay-out gets process."

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
 
coloradosc said:
Nevermind, I asked today for the option to withdraw with bank wire with less then $500, since my skrill 's withdraw was cancelled.

They sent me back this e-mail, and unbelievable, the money is already in my skrill account.

"In regards your recent account inquiry, we would like to inform you that we have initiated a manual withdrawal for $450.10 that will be send out via Skrill to your account as a one time exception, moving forward we will only be able to process bank wires withdrawals for $500 minimum.

We're sorry for any inconvenience caused, we will inform you once your pay-out gets process."

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
Congrats! That sounds great.

I, on the other hand were told more than once that they are not processing Skrill withdrawals, only bank wire and that the minimum is 500$ (I have less than that in my account), so...
 
alexinc89 said:
I'm messing around with the idea of starting a second bank roll on carbon. So any recentish 2015 cash happily ever after stories or horror stories would be appreciated

Have you read through this thread? I'm guessing 'No'.
 
Back
Top